.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
400 تن موز در مازندران توزیع می‌شود

شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از توزیع 400 تن موز در مازندران طی روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز مرتضی هاشم‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی ستاد تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، توزیع سیب و پرتقال از 24 اسفند ماه در 70 مرکز خرید مستقیم در سطح شهرستان‌های استان آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا تاکنون یک هزار و 200 تن سیب و 700 تن پرتقال توزیع شده است و این روند تا 29 اسفند ماه جاری به‌ صورت گسترده‌ توزیع می‌‌شود.

هاشم‌پور بیان داشت: گوشت مرغ و قرمز نیز در مراکز عرضه مستقیم کالا در حال توزیع است که تاکنون بیش از یک هزار تن گوشت مرغ منجمد و 200 تن گوشت قرمز توزیع شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اختصاص 400 تن موز در مرحله نخست توزیع این میوه نیز از طریق میادین میوه و تره‌بار استان در حال انجام است و هموطنان می‌توانند از طریق تلفن 124 از مراکز عرضه مستقیم کالا مطلع شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تاکید کرد: ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها در ایام تعطیل نوروزی از ساعت 9 صبح تا پنج عصر آماده دریافت هرگونه شکایات از واحدهای اقتصادی به صورت حضوری و غیر حضوری هستند که از هموطنان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده تخلفات اقتصادی از قبیل گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار و عدم درج قیمت مراتب را با تلفن 124 ستاد خبری سازمان اعلام تا در اسرع وقت مورد رسیدگی شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.